pondělí 12. ledna 2015

Dark Grey, Camel and horror Photoshoot

Na silný vítr už jsem si tu pomalu zvykla, ale to co foukalo v neděli na západním pobřeží byl už extrém. Jsem ráda, že alespoň pár fotek se podařilo, protože jsme fotili narychlo těsně před západem slunce a můj milý fotograf se u toho vztekal víc než já, když nemůžu najít dvě stejné ponožky :))) Nejrychlejší focení ever.



Znáte ten pocit, když si vysníte super fotky na super místě, pak tam přijedete, zjistíte, že je všechno jinak a už není čas měnit lokaci? To je přesně případ těhle fotek, které jsem měla dokonale vysněné, kterak pózuji před krásným bílým majákem s lehkým dotekem právě zapadajícího slunce... Střih, všechno jinak. Křeče v břiše, červený odřený nos od neustálého smrkání, silný vítr od moře (uragán!ne vítr!), stín, skoro tma. Abych za sebou měla celý bílý maják musel by fotograf skočit šipku z útesu :) No můžu být ráda, že se alespoň pár fotek podařilo a vy můžete vidět ten nejlepší rolák, který mi ten den doslova zachránil kůži před umrznutím, božské džíny, kabelku, ze které juchám ještě dnes a leopardí rukavičky, kousky, které jsem vám představovala v new in. Zvláštní dík patří tomuhle kabátku, o kterém jsem netušila, že je tak moc teplý. Díky! Máte vy také nějakou podobnou zkušenost z focení nejen na blog, kdy se váš sen změnil téměř v horor?

boots/Mentor,jeans/Dr.Denim, turtleneck/Weekday,coat/Lindex,bag/BeckSondergaard

4 komentáře:

  1. :D no...takhle vypadá prakticky každý focení ke mně na blog...

    OdpovědětVymazat
  2. Aj tak sú to pekné fotky! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Roláky jsou nejlepší :) Blog nemám, ale dokážu si tu "zábavu" při takovym focení představit :D
    Veru

    OdpovědětVymazat